sobota, 19 września 2015

Muzyka treningowa.

Siema ;)



Jedni lubią trenować z muzyką , drudzy wolą wsłuchać się w swój oddech i dźwięki otoczenia.
Ja z pewnością wybieram to pierwsze , izolację wewnętrzną i trening w rytmie muzycznym ;) Gdy zakładam słuchawki to nic innego mnie nie interesuje. Zostaje tylko ja i muzyka, która z pewnością daje powera.

Oczy widzą pracujące mięśnie, w uszach słyszę rytm sprawiający, że krew w żyłach się gotuje, a umysł wyrywa do przodu. Kolejna godzina poza problemami codzienności. Solidny wysiłek dla ciała, a jednak wypoczynek od zwyczajności.

Muzyka, której słucham niesie mnie do przodu, rytm szybki, przyśpieszający każdy następny krok, każdy ruch. Kiedy braknie już sił, kiedy mięśnie puchną, w głowie słyszysz, że nie dasz rady i musisz odpuścić, to właśnie w tych dźwiękach znajduję motywację na kolejne minuty treningu. Stosuję to najczęściej na biegach oraz na siłowni.

Nie relaks, nie zaduma tylko konkretny zapiernicz ;)
Chociaż są piosenki, które mimo tego, że są spokojne to dają mi moc do działania.

Przy nich, każda kolejna seria na siłowni, każdy kilometr na rowerze, czy biegu przychodzi lżej.

Polecam aplikacje OpenFM , którą można ściągnąć z google play. Jest tam kategoria trening i kategoria bieg. Bardzo fajna opcja :)



Oto moja przykładowa playlista treningowa ;)

1. System of a Down - Chop Suey
2. Limp Bizkit - Ready To Go ft. Lil Wayne
3. Linkin Park - Blackout
4. Flo Rida - I Cry
5. Martin Garrix - Animals
6. DM-Omerta - Dla Sportu
7. Uliczna Ferajna - W zasięgu ręki
8. NON Koneksja - Przyparty do lin (Mike Tyson Tribute)
9. DMX - Where The Hood At
10. Sobota - Do góry łeb
11. Drużyna Mistrzów-RDW,RPS,Dobrzan „Wierz W Siebie" prod.Lcf
12. Sick Individuals & Axwell ft. Taylr Renee - I AM (Deorro Remix)

Miłego słuchania, piszcie w komentarzach czego Wy słuchacie ;) chętnie zarzucę na słuchawki :P 

4 komentarze:

  1. Ciekawa lista, na pewno czegos przeslucham w moim treningu. Ja ze swojej strony polecam johna powella we are the champions i london boys - a beautiful view of the earth

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna lista :) ja słucham bardziej 5sos 30second to mars
    i Justina :D hahah
    Zapraszam do mnie
    BLOG

    OdpowiedzUsuń