piątek, 28 sierpnia 2015

Na upalne dni.

Witam wszystkich :)

Wracam po długiej wakacyjnej przerwie pełen sił i zapału do dzielenia się wpisami na moim blogu ;) Tym razem postaram się o systematyczność w dodawaniu nowości. Troszkę zmieniłem szatę graficzną. Zmieniłem :D Głównie jest to zasługa mojej wspaniałej i zdolnej dziewczyny, która zaoferowała mi swoją pomoc :* Mam nadzieję, że spodoba się Wam tak samo jak mi :)

Postanowiłem dzisiaj przyrządzić oczyszczający napój, zwany detoxem. Jest on nie tylko bardzo pysznym i orzeźwiającym rozwiązaniem na upale dni ale również płyną z niego inne korzyści. Doskonale wpływa na zdrowie i witalność organizmu. Głównym jego składnikiem są owoce cytrusowe. Jak wiemy cytryna i limonka są przede wszystkim mega zastrzykiem witaminy C, dzięki czemu trzymają nasz organizm w ryzach i dają mu energię. Dodatkowo przyśpieszają samooczyszczenie organizmu. Mięta ma działanie przeciwbólowe i przeciwzapalne - dzięki temu czujemy się lżej po wypiciu wody z jej dodatkiem. Dodatkowo wspomaga trawienie, likwiduje wzdęcia i zaparcia. Woda to główny składnik bo bez niego nie moglibyśmy dodać cytrusów. Jest oczywistą sprawą, że powinniśmy jej spożywać jak najwięcej. Dzięki wypiciu dużej ilości wody, nasz organizm pozbywa się jej nadmiaru bo nie musi go magazynować na czarną godzinę.
Oto mój przepis:




Składniki:
1,5 litra wody
1 cytryna
1 limonka 
10 listków mięty
1/2 grejpfruta 

Sposób przygotowania: Nie wiem czy jest sens go objaśniać bo jest to banalnie proste, no ale ;) Myjemy cytrusy i mięte. Kroimy na cienkie plasterki cytrynę i limonkę a grejpfruta kroimy w kostkę. Wszystko wrzucamy do dzbanka z wodą, dodajemy kilka kostek lodu i Voila ;)

Uważam, że taki napój to świetne rozwiązanie gdy za oknem skwar, oraz to, że nikomu nie zaszkodzi odrobinę oczyszczenia.

Na zdrowie !

3 komentarze:

  1. Pysznie ! Jutro chyba też zrobię detox :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie próbowałem wiec moze najwyzszy czas się oczyścić :) 5

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno dziś spróbuje :) świetna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń